close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה ההבדל בין שירות ניקיון לאחזקה בבניינים?

מערכת שורשכז אדר ב, תשעט03/04/2019

מהם שירותי אחזקת בניינים והאם אתם צריכים חברה כזו?

תגיות:
אז ככל הנראה, הבניין שלכם לא ינקה את עצמו, ומערכות הבניין לא יתחזקו את עצמן. לטובת תחזוק ברמה גבוהה וניקיון בסטנדרט הגבוה ביותר – עליכם לדאוג לשירותים חיצוניים המסופקים על ידי חברות מקצועיות. רגע לפני שגם אתם משלבים שירותים שכאלו בבניין בו אתם עובדים או גרים – דעו אחת ולתמיד: מה ההבדל בין שירות אחזקה לשירות ניקיון בבניינים?

שירותי ניקיון: תחזוקה בסיסית בתדירות משתנה
שירות ניקיון בבניין הוא שירות בסיסי, הניתן גם בבנייני מגורים וגם בבנייני משרדים גדולים. התדירות בה מתבצע הניקיון משתנה בהתאם לצרכים של השוהים בבניין,
כאשר ככל שהבניין גדול יותר – כך גם תדירות הניקיון גבוהה יותר. במידה ואתם בוחרים לשלב בבניין שלכם אך ורק שירותי ניקיון, ההמלצה היא לעבוד עם חברת ניקיון ולא עם מנקה פרטי. הסיבה?
? חברת הניקיון שולחת אליכם צוות קבוע
? לעולם אין "פנצ'רים" – גם אם מישהו מהצוות חולה או יוצא לחופשה
? חברת הניקיון מנקה בסטנדרט הגבוה ביותר
? אפשרות לנקות חלונות, חניונים, חדרי אשפה, חדרי מדרגות וכן הלאה
שירותי האחזקה – מענה מקיף ומושלם בכל עת

שירות של אחזקת מבנים הוא שירות נרחב יותר, הכולל בתוכו גם את שירותי הניקיון. מדובר על שירות שדרכו אתם מקבלים את המענה המלא הנדרש לכם. אילו שירותים ניתנים לכם במסגרת שירותי האחזקה?
? פתרון תקלות למערכות שונות בבניין
? שירותי ניקיון נרחבים
? טיפוח מבואת הכניסה
? גביית תשלומים מכל הדיירים / החברות בבניין

בנייני מגורים ומשרדים – איזה שירות מתאים?
שירות אחזקה הוא שירות שהפך בשנים האחרונות לסטנדרט. בעבר הלא כל כך רחוק, השירות היה מוכר בעיקר לבנייני משרדים, אך הצורך בשירות מקצועי ובזמינות גבוהה הפך את השירות נגיש גם לאנשים פרטיים. כל עוד מדובר על בניין מגורים קטן, שירותי ניקיון יכולים להספיק, תוך שבמידה ותהיה בעיה באחת המערכות בבניין – יהיה צורך להסתייע בשירות של איש מקצוע.
בנייני יוקרה גבוהים יותר, או בניינים של מעל ל-7 קומות, לרוב רוכשים את שירותי האחזקה המורחבים. מדובר על בניינים עם מערכות מתקדמות יותר, כך שישנו צורך בשירות משמעותי יותר משירותי ניקיון. עם שירות האחזקה, פוטרים עצמם כל הדיירים מההתעסקויות הבאות:
? גביית תשלומי ועד
? ישנה תקלה במעלית? איש התחזוקה דואג למענה
? פיצוץ בצינור מים? מענה מהיר ובזמינות גבוהה
? שירותי ניקיון – כלולים
? אפשרות לשדרוג: שירותי אבטחה

איך מכניסים אל הבניין שירות של חברת אחזקה?
אם אתם נציגי הוועד של בניין מגורים, הרי שאתם צריכים להעלות את רעיון חברת האחזקה באחת מישיבות ועד הבית. לרוב, נהוג לכנס את כל הדיירים, תוך שמציגים בפניהם את הדברים הבאים:
? התועלות שיש בשילוב של חברה שכזאת
? ליקוט המלצות על חברות מובילות
? הצגת מחירים ושירותים (כל דייר משלם בהתאם לגודל הדירה שלו)
? בחירת הדיל המתאים ביותר לבניין

בכדי לשלב את החברה, נהוג לבצע תחילה הצבעה כאשר כל דייר רשאי להצביע בעד או נגד. כל עוד מתקבל רוב של דיירים המביעים עניין בשירות מתקדם שכזה, תוכלו לקבוע פגישה עם החברה הנבחרת שתשדרג פלאים את איכות החיים שלכם, את היחסים עם השכנים שלכם ואת חווית המגורים המשותפת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה